Ми – прекрасний витвір природи, різнобарвно несемо своє призначення в житті: одна – милує зір неперевершеною красою, друга – заворожує душу мелодійним співом, третя чарує своєю неопосередкованістю, дипломатичністю, прозорливістю, наївністю, барвистістю характеру. Але в кожній з нас живе мелодія дитинства, пісня материнства і симфонія жіночої мудрості. Ми любимо життя, як ранкова квітка сонячні промені, ми даруємо життя – як солодкоголосий наспів солов’я ранковій блакитті, ми оберігаємо життя, як благословенна земля своїх дітей і ми прощаємо… Бо кожна з нас, носить благодатне наймення - Жінка! Жінка, дружина, матір, народна артистка України Рівненського академічного українського музично-драматичного театру Ліна Тимофіївна Ізарова-Мельничук зустріла свій квітучий ювілей!
Кажуть, актори — люди трохи не від світу цього. Кажуть, вони навіть у повсякденному житті носять маску. А ще подейкують, що сцена для них важливіша, ніж саме життя. Про закулісні істини та міфи розповідає актор Рівненського обласного музично-драматичного театру Андрій Куделя.
“Акторська професія — це надзвичайне “болото”. Затягує так, що вже не вирватись”. 27 березня у Рівненському обласному академічному українському музично-драматичному театрі відбудеться бенефісна вистава Андрія Куделі за п’єсою Теннесі Уїльямса “Солодкоголосий птах юності”.
Театральне мистецтво лише тоді підкорює глядачів, коли ним займаються справжні фанати своєї справи. Це стосується не тільки тих, кого ми бачимо на сцені. Справжнє театральне диво народжується із взаємодії акторів, режисерів, драматургів, сценографів. Неабияку роль у створенні сучасної драми, комедії чи трагедії відіграє мистецтво звукорежисури. Богдан Сівак — звукорежисер Рівненського обласного музично-драматичного театру — відкрив деякі “закулісні” таємниці театру.
Цьогоріч репертуарне прочитання творів української та зарубіжної драматургії злетіло з вуст 70-го ювілейного сезону в квартетному звучанні режисерського інтерпретування: «На щастя всім розбилась супниця» Р.Ламуре та «Ханума» А.Цигареллі – режисер Олександр Олексюк, «Закон» В. Вінниченка – Володимир Денисенко, «Квартет для двох» А.Крима – Ніна Ніколаєва, «Калігула» А.Камю – Сергій Павлюк. Кожна з цих прем’єр, на огляд глядача, озвучена риторичністю ідейно-жанрового режисерського бачення на сцені Рівненського академічного українського музично-драматичного театру, в апріорі, прозвучить дуалістичністю думок свого шанувальника.
Перш ніж покохати один одного, Ольга та Анатолій Лозовські закохались у театр. Зрештою він і познайомив їх. Провідні актори Рівненського драматичного академічного театру Ольга та Анатолій Лозовські на сцені — понад 30 років. Слідами батьків акторів пішов син Станіслав. Не зраджує мистецькій династії і вівчарка Кайя.
Якось тихо, без особливого галасу та реклами, рівненський театр підготував нову прем’єру. Частина любителів театру нову постановку вже побачила — на здачі вистави для художньої ради, яка через від’їзд режисера в Париж відбулася на тиждень раніше від самої прем’єри. Режисер, херсонець Сергій Павлюк взявся за проект, який обов’язково викликає неоднозначну реакцію — «Калігулу» за п’єсою Альбера Камю. І хоч рівненський театр за останні років десять пережив багато режисерських експериментів, апофеозом цього може стати саме історія римського диктатора. Такого «театрального авангарду» на місцевій сцені глядач, мабуть, ще не бачив.
Рівненський драматичний театр вкотре здивує місцевих прихильників живого та вічного театрального мистецтва відвертою та безкомпромісною роботою режисера Сергія Павлюка «Калігула», прем’єра якої відбудеться 16 травня!
Днями у Рівненському облмуздрамтеатрі відбулася прем’єра вистави “Одкровення від Івана”, за п’єсою Анатолія Крима. У вщерть заповненій глядачами залі лунав то голосний сміх та оплески, то чувся тихий плач. Актори й глядачі разом навіть співали. Зал реагував на кожен монолог та репліку героїв, і всотував настрій зі сцени. Після закінчення вистави акторів щедро вітали квітами.