Коментарі
Сторінки: <попередня 1 2 3 ... 104 105 106 107 108 ... 112 113 114 наступна>
23.06.2022 18:33
Ольга
пише в статті
"Саша, винеси сміття":
Підкажіть, як придбати квиток?
03.08.2022 17:58
Марина Ковальчук, м. Луцьк
пише в статті
"БРЕХНЯ 16+":
Переглядала виставу "Брехня" 23.07.2022.
Такі емоції були після перегляду, такі емоції...
Я просто ридала вкінці і ніяк не могла заспокоїтися... Такого катарсису, напевно, ще ніколи не переживала в театрі...
Притому, що п'єса мені відома, читала її, головної героїні не розуміла ніколи, мені не імпонувала ані вона, ані її вчинки, бо брехня і зрада - це речі, які не мають особисто для мене ані пояснень, ані виправдань...
Але так було правдиво і майстерно усе зіграно, так вірилося усьому, що відбувалося перед глядачами... А ще інтимність, камерність малої сцени, близькість до сцени і до акторів - все це так спрацювало, що я просто ревіла, ледь не до істерики, і ніяк не могла опанувати себе...
Браво акторам! Дякую режисеру та усім, хто був залучений до створення даної вистави.
Такі емоції були після перегляду, такі емоції...
Я просто ридала вкінці і ніяк не могла заспокоїтися... Такого катарсису, напевно, ще ніколи не переживала в театрі...
Притому, що п'єса мені відома, читала її, головної героїні не розуміла ніколи, мені не імпонувала ані вона, ані її вчинки, бо брехня і зрада - це речі, які не мають особисто для мене ані пояснень, ані виправдань...
Але так було правдиво і майстерно усе зіграно, так вірилося усьому, що відбувалося перед глядачами... А ще інтимність, камерність малої сцени, близькість до сцени і до акторів - все це так спрацювало, що я просто ревіла, ледь не до істерики, і ніяк не могла опанувати себе...
Браво акторам! Дякую режисеру та усім, хто був залучений до створення даної вистави.
24.08.2022 12:38
Ольга Ферар
пише в статті
"ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
Надзвичайно позитивна вистава з неземним музичним супроводом. Мурашки бігали по тілу від тих звуків та емоцій. Акторська гра пречудова. Дякуємо за чудово проведений час у вашій компанії.
25.08.2022 18:40
Ніна Іллівна
пише в статті
"СТАРИЙ Ford Escort ТЕМНО-СИНІЙ 16+":
Нецензурна лайка і поза зі спущеними штаньми (постановка справляння нужди) - неабиякий режисерський задум. Безкінечне переставляння ящиків впродовж вистави чимось нагадує постійне човгання дерев'яних ящиків-ранців у "Войцеку" або активну молотьбу ланцюгами у "Гамлеті".
12.09.2022 11:43
Вікторія
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Не зможемо приїхати на виставу. Підкажіть, як можна повернути квитки, які замовлялися через сайт?
13.09.2022 02:47
Наталія
пише в статті
"У Рівненському облмуздрамтеатрі працюють над "Зерносховищем"":
Подивились 10 вересня прем'єру "Зерносховища".
Бездоганне,чудове, високе акторське виконання.Величезна праця,покладена у виставу,відчувається з перших хвилин.Дуже актуальна нам сьогодні тема геноциду українського народу.
Але, я ніколи в житті ще не чула за 3 години стільки матюків.Щось подібне малювала уява, зазвичай,при згадці про портові кабаки.Це що:
-нездатність автором(режисером?) знайти інші засоби передати свою думку?
-повне незнання менталітету українського села?(Навіть через півстоліття після подій, що відбуваються у виставі, привселюдно і голосно такі слова вживати не було прийнято,а люди набожні,про яких в ній і йдеться, стараються уникати їх і сьогодні)
-зневага до нинішнього глядача? Мовляв,вони зараз по-іншому не розуміють.
Огидно. За театр соромно.
Якщо це спеціальний прийом,щоб щось підкреслити, то ні- воно так не спрацювало.Швидше,навпаки.Принаймні,коли вже головна героїня вигукує, геть не притаманний їй по створеному на сцені образу, матюк,то з сюжету "вилітаєш",бо в голові думка пробігає приблизно така:"Тільки вона ще не матюкалася сьогодні на цій сцені.Напевно, це має бути кульмінацією."
"Різонула" своєю недоречністю інтимна сцена з "Поцілуй!" В цьому місці вистави глядач уже бачить(в тому числі, і завдяки яскравій виразній попередній сцені) дуже,ДУЖЕ ГОЛОДНУ людину.І очевидно, що спрацює у неї в цій ситуації не мозок, а рефлекс голодної людини...
Крім того,такий момент чимало розтиражований в кінематографі і миттєво розпізнається,як...ну,скажімо,запозичений.
На мою думку, було б доречно (хочеться сказати "прикольно") всю роль Мортка грати російською мовою.Тому,що так воно й було -вони ніколи не переходили на українську, навіть проживши тут життя.
Багато питань викликає музичний супровід.Наприклад, по ходу вистави:"До чого тут Пугачова?","А ТІКу за що прилетіло?","Яким боком достатньо веселу чудову пісеньку про відьом причепити до страхіть голодомору?" ЦЕ страшенно відволікає від дії,"викидає"з тої реальності.
Виставу ми дивились невеличким колективом, три подружні пари.Враженнями обмінялись.Вони практично співпадають.
І ще. За останні три роки точно, я жодного разу не потрапила на відмічену програмку.В програмці до "Зерносховища" не вказана ні тривалость вистави, ні зі скількох дій вистава складається.Так, вона гарна, ілюстрована, різноманітна, але своє пряме призначення не виконує. А для чого тоді її купувати?
Я люблю наш театр і вдячна Вам за наполегливу працю, попри всі негаразди останніх років.Мені прикро писати такий коментар, але й за два дні, які я спеціально витримала, емоції не змінились і не вгамувались.Сподіваюсь, на наступні відвідини театру мені захочеться написати зовсім інший відгук
Бездоганне,чудове, високе акторське виконання.Величезна праця,покладена у виставу,відчувається з перших хвилин.Дуже актуальна нам сьогодні тема геноциду українського народу.
Але, я ніколи в житті ще не чула за 3 години стільки матюків.Щось подібне малювала уява, зазвичай,при згадці про портові кабаки.Це що:
-нездатність автором(режисером?) знайти інші засоби передати свою думку?
-повне незнання менталітету українського села?(Навіть через півстоліття після подій, що відбуваються у виставі, привселюдно і голосно такі слова вживати не було прийнято,а люди набожні,про яких в ній і йдеться, стараються уникати їх і сьогодні)
-зневага до нинішнього глядача? Мовляв,вони зараз по-іншому не розуміють.
Огидно. За театр соромно.
Якщо це спеціальний прийом,щоб щось підкреслити, то ні- воно так не спрацювало.Швидше,навпаки.Принаймні,коли вже головна героїня вигукує, геть не притаманний їй по створеному на сцені образу, матюк,то з сюжету "вилітаєш",бо в голові думка пробігає приблизно така:"Тільки вона ще не матюкалася сьогодні на цій сцені.Напевно, це має бути кульмінацією."
"Різонула" своєю недоречністю інтимна сцена з "Поцілуй!" В цьому місці вистави глядач уже бачить(в тому числі, і завдяки яскравій виразній попередній сцені) дуже,ДУЖЕ ГОЛОДНУ людину.І очевидно, що спрацює у неї в цій ситуації не мозок, а рефлекс голодної людини...
Крім того,такий момент чимало розтиражований в кінематографі і миттєво розпізнається,як...ну,скажімо,запозичений.
На мою думку, було б доречно (хочеться сказати "прикольно") всю роль Мортка грати російською мовою.Тому,що так воно й було -вони ніколи не переходили на українську, навіть проживши тут життя.
Багато питань викликає музичний супровід.Наприклад, по ходу вистави:"До чого тут Пугачова?","А ТІКу за що прилетіло?","Яким боком достатньо веселу чудову пісеньку про відьом причепити до страхіть голодомору?" ЦЕ страшенно відволікає від дії,"викидає"з тої реальності.
Виставу ми дивились невеличким колективом, три подружні пари.Враженнями обмінялись.Вони практично співпадають.
І ще. За останні три роки точно, я жодного разу не потрапила на відмічену програмку.В програмці до "Зерносховища" не вказана ні тривалость вистави, ні зі скількох дій вистава складається.Так, вона гарна, ілюстрована, різноманітна, але своє пряме призначення не виконує. А для чого тоді її купувати?
Я люблю наш театр і вдячна Вам за наполегливу працю, попри всі негаразди останніх років.Мені прикро писати такий коментар, але й за два дні, які я спеціально витримала, емоції не змінились і не вгамувались.Сподіваюсь, на наступні відвідини театру мені захочеться написати зовсім інший відгук
15.09.2022 08:20
Виктория Чернина.
пише в статті
"У Рівненському облмуздрамтеатрі працюють над "Зерносховищем"":
Наши поздравления с премьерой всех Вас.
28.09.2022 16:51
Христина
пише в статті
"БРЕХНЯ 16+":
Сильно,до сліз,я в повному захваті,браво!!!
16.10.2022 21:01
Марина Орлова
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Дуже дякуємо артистам та вісій творчій команді! Не забуваєм страшні сторінки історії, віримо в нашу незламність,нескореність, волю та щасливе майбутнє!
Чудова постановка, алегоричний зміст, глибоко, вражаюче!
Чудова постановка, алегоричний зміст, глибоко, вражаюче!
17.10.2022 21:35
Степан Цюлюпа
пише в статті
"Актриса Рівненського облмуздрамтеатру отримала престижну міську мистецьку премію ":
Вітаю Жанночко, ви варті такої нагороди. Радий за ваші успіхи. Творчого натхнення та родинного благополуччя.
28.10.2022 09:07
Ніна Іллівна
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Про театральний фетишизм.
Добре, що й не вдалось через об'єктивні обставини потрапити на прем'єру "Зерносховища" і подивилась її лиш вчора.Бо на фоні позитивних навколопрем'єрних відгуків моє несприйняття багатьох речей в постановці театру привело б до якогось внутрішнього біловоронячого зламу. Проте я - не про конкретну виставу, а про тенденцію , яку спостерігаю останні роки в театрі - культ поклоніння окремим предметам в багатьох виставах. Для прикладу, у "Войцеку" все дійство обертається навколо дерев'яних ящиків-ранців, якими бавляться в різних ракурсах. В "Старому форді" переставляють-кидають продуктові пластикові ящики. Багатющий сценічний матеріал "Марусі Чурай" звівся до куп піску на авансцені і періодичного копирсання в ньому акторів ( це ж треба було взяти квитки в першому ряду партеру і наковтатись тої пиляки!). Здавалось, "Гамлета" нічим зіпсувати неможливо. Аж ніяк! Центром вистави постав такий собі барабан-постамент-люстра з дебелими ланцюгами, якими періодично гримають актори для посилення драматичного ефекту. Ну, і апофеозом виступають звичайні товарні візки , яких притягли із супермаркету для "Зерносховища". Чесно кажучи, з острахом чекаю наступної прем'єри в театрі.
... А тим часом ностальгійно подивилась нещодавно "Каліку з острова Інішмаан", на прем'єрі якої плакала одинадцять років тому. Хотілося б побачити ще "Ненормальну", щоб нормально сприймати театр - театр, в якому хочу захоплюватись грою акторів, а не спостерігати за роботою вантажників чи охоронців в супермаркеті.
Добре, що й не вдалось через об'єктивні обставини потрапити на прем'єру "Зерносховища" і подивилась її лиш вчора.Бо на фоні позитивних навколопрем'єрних відгуків моє несприйняття багатьох речей в постановці театру привело б до якогось внутрішнього біловоронячого зламу. Проте я - не про конкретну виставу, а про тенденцію , яку спостерігаю останні роки в театрі - культ поклоніння окремим предметам в багатьох виставах. Для прикладу, у "Войцеку" все дійство обертається навколо дерев'яних ящиків-ранців, якими бавляться в різних ракурсах. В "Старому форді" переставляють-кидають продуктові пластикові ящики. Багатющий сценічний матеріал "Марусі Чурай" звівся до куп піску на авансцені і періодичного копирсання в ньому акторів ( це ж треба було взяти квитки в першому ряду партеру і наковтатись тої пиляки!). Здавалось, "Гамлета" нічим зіпсувати неможливо. Аж ніяк! Центром вистави постав такий собі барабан-постамент-люстра з дебелими ланцюгами, якими періодично гримають актори для посилення драматичного ефекту. Ну, і апофеозом виступають звичайні товарні візки , яких притягли із супермаркету для "Зерносховища". Чесно кажучи, з острахом чекаю наступної прем'єри в театрі.
... А тим часом ностальгійно подивилась нещодавно "Каліку з острова Інішмаан", на прем'єрі якої плакала одинадцять років тому. Хотілося б побачити ще "Ненормальну", щоб нормально сприймати театр - театр, в якому хочу захоплюватись грою акторів, а не спостерігати за роботою вантажників чи охоронців в супермаркеті.
29.10.2022 17:02
Інна
пише в статті
"БІЛА ВОРОНА":
Вистава отримала нове сприйняття після 24 лютого. "Ідея робить з юрби народ", "свобода - найвища цінність" - це все,що усвідомлюємо зараз. Дякуємо акторам за чудове виконання ролей. Молодці!!!
29.10.2022 21:29
Тетяна
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Я здивована як змінилася вистава через якихось півтора місяця від премьєри.. нажаль в гіршу сторону…
Так мені захотілось піти знову, щоб насолодитися ще раз, але лише розчарувалася. На премьєрі здавалося все зроблено було так, щоб глядач ні на секунду не міг думати про щось інше, окрім вистави. Так динамічно, яскраво, вражаюче, а тепер майже все зникло. Таке враження, що виставу «втомились» грати. І не тільки головні герої, а й масовка…
Хотілось написати позитивний відгук, але не цього разу..
Так мені захотілось піти знову, щоб насолодитися ще раз, але лише розчарувалася. На премьєрі здавалося все зроблено було так, щоб глядач ні на секунду не міг думати про щось інше, окрім вистави. Так динамічно, яскраво, вражаюче, а тепер майже все зникло. Таке враження, що виставу «втомились» грати. І не тільки головні герої, а й масовка…
Хотілось написати позитивний відгук, але не цього разу..
13.11.2022 19:59
Анна
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Дуже багато нецензурної лексики. Задумка глибока, філософська, але з лексикою - надто.
15.11.2022 13:43
Марія
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Дуже багато нецензурної лексики!!! Це вже занадто. В театр ходять для духовного збагачення, насолодитись літературною мовою. Дуже неприємно було слухати постійні матюки!!
15.11.2022 15:21
Олена
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Повне розчарування! Таке враження, що слухала розмову орків з їхніми родичами. В українських селах не було руського матюччя. НЕБУЛО!!! Навіщо робити культ мату в театрі? Щоб більше квитків продати? Вульгарність. Трагедію українського селянства не відчула-заважали корзини з магазину... Якийсь дешевий фарс.
24.11.2022 18:15
Світлана
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Читаю відгуки і дивуюся настільки, що аж собі захотілося написати. Що? Культ поклоніння окремим предметам? Якщо мова про "Зерносховище" - то вони надто ідеально символізують сьогоднішнє різноманіття в супермаркетах на фоні тематики голодомору. Декорації на вищому рівні, костюми з п'яток до макушки голови, музичний супровід і т.д. За символічну ціну за квиток. В порівнянні була на виставі театру "Чорний квадрат" - де висока оцінка за гумор - решта без заморочування. А квиток - 420 грн
29.12.2022 17:35
Андрій
пише в статті
"МАЛЕНЬКА ЧАКЛУНКА":
Чудова вистава! Рекомендую дітям і дорослим! Цікавий сюжет та пригоди чаклунки, також, класне рішення з декораціями!
13.01.2023 15:57
Людина, яка вражена
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Ого у вас тут баталії відбувають. Я далека від театру людина, причому більше географічно, ніж духовно, але спало мені на думку зайти та подивитись, що у культурному світі Рівненщини відбувається. Читаю коментарі і прям залишаюсь спантеличена - тут одна думка, далі діаметрально протилежна.
Я геть збентежена, що й ради собі дати не можу...
Я геть збентежена, що й ради собі дати не можу...
25.01.2023 23:09
Сергій
пише в статті
"СВАТАННЯ НА ГОНЧАРІВЦІ":
Чудова вистава! Гра акторів на вищому рівні!!! Молодці! Браво! Побував на виставі та просто відпочив з позитивними емоціями! Рекомендую!