Коментарі
Сторінки: <попередня 1 2 3 ... 110 111 112 113 114 наступна>
13.02.2024 17:09
Марія
пише в статті
"СТАРИЙ Ford Escort ТЕМНО-СИНІЙ 16+":
Підкажіть будь ласка тривалість вистави ?
14.02.2024 00:22
МАРІЇ
пише в статті
"СТАРИЙ Ford Escort ТЕМНО-СИНІЙ 16+":
1 год 35 хв
18.02.2024 17:13
Ігор
пише в статті
"ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
Зробив ДРУЖИНІ подарунок на день закоханих. МИ щиро вдячні за виставу.А чому один музикант сидів на підлозі,не гарно так.Ще раз дякуємо.
18.02.2024 17:25
Сергій
пише в статті
"БІЛА ВОРОНА":
Вистава дуже хороша.Ми Вам вдячні.Всім рекомендую.Біла Ворона.
18.02.2024 19:27
Інна
пише в статті
"П'ЯТЬ ПІСЕНЬ ПОЛІССЯ":
Мені було дуже важко стримувати сльози, епізоди вистави важкі і непередбачувано смішн і трагічні. Дякую за Вашу працю.
27.02.2024 17:25
Юрій
пише в статті
"ЕНЕЇДА":
Робіть щось зі звуком.24 лютого був на виставі з колегами, сидіди у 8 ряду, а половини слів не було чути взагалі.
06.03.2024 18:50
Львів
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Зерносховище,стиль Максима Голенка.Маємо багато запитань, про який голодомор йдеться.Це трагедія Українського НАРОДУ,а ви зробили ш о у... А яка роль продюсера,що тоді робить директор театру?...
12.03.2024 15:37
Алла
пише в статті
"СВАТАННЯ НА ГОНЧАРІВЦІ":
Добрий день. Чи можна потрапити на виставу з електонним квитком?
15.03.2024 13:08
Анастасія
пише в статті
"ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ":
чудова вистава , але дуже погано чути , потрібні додаткові мікрофони чи щось таке , багато тексту що говорять актори втрачається
17.03.2024 22:36
Анастасія
пише в статті
"ІНТЕРВ'Ю З БОГОМ":
Інтерв'ю з Богом - це мурашки по тілу з першої секунди вистави і до останньої, неймовірна гра акторів і глибокий сенс всіх питань, які висвітлюються в п'єсі в сучасному оформленні - кожен для себе однозначно знайде щось своє. Аплодую стоячи всім, хто приклав зусилля, щоб ця вистава на сцені "Під дахом" відбулася
29.03.2024 22:46
Ірина
пише в статті
"ЗЕРНОСХОВИЩЕ 16+":
Пишу вам із Житомира. Де пару годин назад побувала на вашому зерносховищі. Ряд років назад, живучи в Рівному, я була вашою фанаткою. І продовжую нею бути весь час. Це супер кайф. Все. П'єса, режисура, актори, ваш директор, що сказав зі сцени дуже правильні слова.
Це насолода, як це що відбувається на сцені філігранно працює на глядача. Актори, які проходять повз тебе, інтонації слів і звичайно спів та музика. Музика тут ще одна "актриса", яка народжується в руках пана Лозовського. Пісня в кінці- це мотиватор нашого теперішнього життя.
Браво! Велика вам дяка, що ви не злякалися взятися за такий непростий твір. Ви дуже круті.
P.S. що до лайки. Без неї твір був би прісний. Вона має там бути, як перчинка, бо не можливо говорити про такий важкий час без неї.
Це насолода, як це що відбувається на сцені філігранно працює на глядача. Актори, які проходять повз тебе, інтонації слів і звичайно спів та музика. Музика тут ще одна "актриса", яка народжується в руках пана Лозовського. Пісня в кінці- це мотиватор нашого теперішнього життя.
Браво! Велика вам дяка, що ви не злякалися взятися за такий непростий твір. Ви дуже круті.
P.S. що до лайки. Без неї твір був би прісний. Вона має там бути, як перчинка, бо не можливо говорити про такий важкий час без неї.
04.04.2024 19:44
Тетяна
пише в статті
"П'ЯТЬ ПІСЕНЬ ПОЛІССЯ":
Хороша вистава. Вітаємо молодого талановитого режисера. Чому у нашому театрі тільки проявиться молодий талант. Керівник звільняє.Це що, боязнь конкуренції.
04.04.2024 19:48
Глядачі
пише в статті
"ЛЮДИ. ТІЛА. МЕТАМОРФОЗИ.":
А нам не сподобалась. Маразм.
07.04.2024 00:09
Пся Крев
пише в статті
"ЕНЕЇДА":
Як потішити москаля й хохла водночас? Покажіть їм "Енеїду" Данілова. Ще більш малороської низькопробної вистави годі й шукати. Хоча й виставою це складно назвати, такий собі шароварний цирк, балаган. Замість того щоб переосмислити багатостолітній твір, проаналізувати, дійсно провести паралелі з сьогоденням, взяти найкраще з нього, а не стереотипне викривлене зображення потішного хохла-пиятики, режисер тупо переказав сюжет Котляревського, додавши від себе крінжовий вступ для олігофренів, які типу не в курсі, що Еней син Венери та Анхіза; натулив сороміцьких, вульгарних, непотрібних сцен оргій та приплів державний символ України там, де його не передбачено бачити ні за сюжетом Котляревського, ні за очікуванням розсудливої людини, спроможної оцінити недоречність такої ідеї. Використавши всеможливі засоби: і взаємодію з глядачем, і рухливість сцени, і прожектор, і інвентар вийшов пшик, не вартий уваги. Жахлива гра акторів, зокрема Дідони. Одні то переграють, волають, то нерозбірливо бубнять. І найгірше те, що розумієш, що акторів заохочували до такої низькосортної гри. Найкраще було зіграно Низа та Евріала. Не кажу й про недоречно підібрану музику, що з мінорної по-дурному різко переходила в мажорну. Словом, уся вистава суцільна шляпа, не варта й ломаного гроша. Сумно від того, що в час національно-культурного відродження, під час війни на сценах театру грають такий непотріб. Соромно було перед військовими, що прийшли в залу та побачили цей клуб пошлості та пародію на войнушку з претензією на щось глибоке.
10.04.2024 10:58
Юлія
пише в статті
" ПРИСТРАСТІ НА МІЛЬЙОН":
Романтична комедія в наш воєнний час дуже актуальна, відірвалися від реальності. Якщо бути чесною, то всім дуже сподабалася ця постановка "Пристрасті на мільйон". Щодо гри акторів на сцені то для себе визначила найкращі , а саме Матільда, сестра Леоніди - артистка драми Ольга Лозовська;Роберто, син Леоніди - заслужений артист України Станіслав Лозовський; Дідусь - заслужений артист України Сергій Бондарук
13.04.2024 11:14
Юрій
пише в статті
"ЛЮДИ. ТІЛА. МЕТАМОРФОЗИ.":
Краса в очах того, хто дивиться.
13.04.2024 19:32
Глядачі
пише в статті
"ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
Ми з Дубно, давно не були в театрі,сьогодні пощастило і сердечно вдячні акторам.Відпочили гарна музика.Дякуємо.
13.05.2024 14:27
Ірина
пише в статті
"ПОВЕРНЕННЯ":
Отримала величезне задоволення від перегляду.
Динамічно, видовищно, насичено! Браво акторам, кожен персонаж розкрито цілком, щоб зрозуміти, що пройшов і проходить герой.
Надихає на роздуми: все-таки, чи простила вона? Я схильна думати, що віддати кривдника на розпʼяття тим самим людям, котрі розіпʼяли і тебе ж, привело до сатисфакції ту дівчинку, якій гіркі 17 назавжди.
Питання справедливості, гуманності - сильний монолог вчителя і така «не така» розвʼязка.
Дуже сильно, дякую!
Окремо слід відзначити роботу оркестру, ну круті ж! А диригентка - це вогонь❤️????
Динамічно, видовищно, насичено! Браво акторам, кожен персонаж розкрито цілком, щоб зрозуміти, що пройшов і проходить герой.
Надихає на роздуми: все-таки, чи простила вона? Я схильна думати, що віддати кривдника на розпʼяття тим самим людям, котрі розіпʼяли і тебе ж, привело до сатисфакції ту дівчинку, якій гіркі 17 назавжди.
Питання справедливості, гуманності - сильний монолог вчителя і така «не така» розвʼязка.
Дуже сильно, дякую!
Окремо слід відзначити роботу оркестру, ну круті ж! А диригентка - це вогонь❤️????
19.05.2024 13:24
Глядачі Рівне
пише в статті
"ГОСПОДИНЯ ЗАЇЗДУ":
Доброго дня.Вчора перший раз були в театрі. Соромно...Дякуємо, музика гарна, актори. Обовязково ще сходимо.Дякуємо.
21.05.2024 18:07
Глядачам
пише в статті
"ПОВЕРНЕННЯ":
Почну з того, що хотілось би розуміти, з якої речі субʼєктивна думка однієї людини подана в коментарі вище від імені усіх глядачів? Ви маєте право і, більше того, навіть повинні її висловити, але бажано було б зробити це від власного імені, а не розписуватись за усіх глядачів. Ймовірно, у Вас таки щось недобре…
Я теж глядач і теж з не менш субʼєктивною думкою, інакше і бути не може, але вона відрізняється від Вашої від слова повністю!
А на запитання «Що ви поставили?» порадила б перед тим як писати коментарі з таким глибинним рівнем аналізу і обгрунтованою критикою)), хоча б, як мінімум, звернутись за допомогою до старого доброго Гугла і прочитати про автора і пʼєсу. Про прочитання власне самої «Гостини старої дами», мабуть, краще промовчу…
Спрощу Вам життя - поставили одну з найвідоміших п'єс класика швейцарської літератури Фрідріха Дюрренматта, яка з успіхом йшла і йде на сценах найкращих театрів світу і України теж. В 2023 році один з найзатребуваніших зараз режисерів Петросян поставив цю пʼєсу у одному з топових театрів - Театрі ім. Франка. Може скинути Вам посилання на їх сайт, ще у них запитайте, що ж вони таке поставили?))
Дякую театру за чергову якісну постановку, з блискучими акторськими роботами, неймовірним музичним оформленням. І за те, що берете в репертуар такий глибокий матеріал, адже пʼєси Дюрренматта
не дають прямих відповідей, але змушують замислюватися про найголовніше… У цьому, як на мене, і є суть справжнього мистецтва ????
Я теж глядач і теж з не менш субʼєктивною думкою, інакше і бути не може, але вона відрізняється від Вашої від слова повністю!
А на запитання «Що ви поставили?» порадила б перед тим як писати коментарі з таким глибинним рівнем аналізу і обгрунтованою критикою)), хоча б, як мінімум, звернутись за допомогою до старого доброго Гугла і прочитати про автора і пʼєсу. Про прочитання власне самої «Гостини старої дами», мабуть, краще промовчу…
Спрощу Вам життя - поставили одну з найвідоміших п'єс класика швейцарської літератури Фрідріха Дюрренматта, яка з успіхом йшла і йде на сценах найкращих театрів світу і України теж. В 2023 році один з найзатребуваніших зараз режисерів Петросян поставив цю пʼєсу у одному з топових театрів - Театрі ім. Франка. Може скинути Вам посилання на їх сайт, ще у них запитайте, що ж вони таке поставили?))
Дякую театру за чергову якісну постановку, з блискучими акторськими роботами, неймовірним музичним оформленням. І за те, що берете в репертуар такий глибокий матеріал, адже пʼєси Дюрренматта
не дають прямих відповідей, але змушують замислюватися про найголовніше… У цьому, як на мене, і є суть справжнього мистецтва ????